Pest och pina

Jag fick inte jobbet.
Orkar inte deppa om det nu för jag har blivit ordentligt sjuk. Har varit på vårdcentralen idag och tagit influensaprov.
Det började med ont i lungorna och sen hosta och feber. Har ont i kroppen och orkar ingenting.
Försöker sysselsätta mig när jag ligger här i sängen med hjälp av internet i laptopen, men det är inget kul.
Vill sticka och vara kreativ men händerna vill inte.
Vill ringa till vänner, men min röst är bräcklig och jag hostar såå illa att ingen kommer orka lyssna.

Tittar på såpor på datorn och ynkar mig :(

Nyponsoppa är gott...

Kommentarer
Postat av: Olav

Men du kan ju skriva blogg... och antasta folk på facebook, om du inte kan prata.

2009-09-30 @ 17:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0