Ensam igen...

I lördags åkte mannen iväg och jobbade igen. Ett varmt och gott land.
*surar*  Nää, tro inte att jag är bitter.... *mummel*

Så det är mycket för mig att fixa när vi inte är två att dela på saker som ska fixas och ingen dans blev det i helgen :(
Dottern var på födelsedagsdisco idag så jag passade på att erbjuda mig att hämta bilen full med flickor (5 stycken) på vägen hem.
Allt för miljön ! Kan erkänna att det var liite för att få poäng hos de andra föräldrarna till någonannan gång då det är kalas bortanför "gångavstånd" och vi har svårt för att fixa det med bara en fungerande bil i familjen.
Förra kalaset var på en fredag kväll och en av flickorna somnade !? innan mannen fått ut alla ungarna till bilen....

Jag har varit supereffektiv idag, ställt alla klockor och fyllt diskmaskinen, tvättmaskinen och torktumlaren. Städat köket noggrant (bullbak i lördags), handlat mat och varit på gymmet. Ska försöka få igång träningen igen så jag får upp konditionen !

Typiskt nog har jag snart stickat klart sjalen (Kiri) och givetvis behöver jag några meter garn till för att kunna maska av. Hmm, förhoppningsvis ligger det ett nystan uppe i svärföräldrarnas lägenhet (de har ju varit bortresta sen nyår) men de kommer hem om en vecka så då hoppas jag på goda nyheter !! Annars har jag tappat bort nystanet någonstans påväg söderut på E4an den 4/1 *snyft*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0