The dance of death, temat på tröjorna alltså !


Det var svårt att hitta en bild där vi dansar på tävlingen utan att någon av oss grimaserar eller bilden är nästan svart. Danspartnerns kamera är lite knepig (läs avancerad) så när inte blixten hann med blev bilderna nästan helsvarta (läs oanvändbara) men man kan se att de har perfekt skärpa *suck*
Lite kuriosa: mannen som syns precis mellan oss på den övre bilden är klubbordförande för Unionen på Volvo PV...

Idag är jag bitter över att det inte blev någon födelsedagsdans för mig i Brunnsparken i Örebro ikväll för någon (läs mannen) skulle absolut på Afterwork med jobbet och barnvakterna var upptagna på annat håll. *morr*
Men det kanske känns bättre till helgen då jag startar med danskurs i fox på torsdag, sen dans till Perikles på Palace (om jag får med mig någon dit)
Fredag blir det dans till Blender/Sannex på Sundspärlan i Helsingborg, lördag vila hemma med middag och dryck med familjen och danspartnern (planering av USA-resan) och söndag dans till Jannez i Ljungsbro.

Kommentarer
Postat av: Evis

Åh vilka snygga bilder!

2009-03-19 @ 07:13:42
URL: http://omstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0