Målar...

För fjärde sommaren i rad målar jag på huset. Ikväll blev jag klar med den röda färgen på österväggen *jippi*
Nu är det bara det vita runt fönstren och dörren som ska få 2 lager färg innan vi kan sluta ha köksfönstren och en ytterdörr igenplastad och igentejpad...
Sen är det norrsidan kvar, men den har bara ett fönster på övervåningen så då är det turbomålning i skugga som gäller. Och sen klättra på byggnadsställning igen, men denna gången ska jag INTE ramla ner. Fy bubblan vad jag såg ut :(

Håller tummarna för att målningen hinner bli klar i år. Sen kanske trädgården får sig en liten uppfräschning ? Men det vi skulle behöva bygga är en carport. Sen är det baren som ska byggas och väggar målas/tapetseras kanske...

Kommentarer
Postat av: Bodil

ramla ner??? vad har jag nu missat?

2009-07-03 @ 10:42:27
Postat av: ingela

Jag ramlade ner första året vi målade och slog mig rätt rejält, halva högerarmen var blå :S

2009-07-04 @ 23:26:03
URL: http://ingelasmobil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0