Jag skyller allt på Facebook...

Under resan i USA började jag använda mig mer och mer av Facebook.
Det finns mycket roligt där, man uppdaterar själv eller läser om vad ens vänner, familj och släktningar sysslar med och diskuterar och chattar med dem...
Fastnade visst så att jag inte hade en tanke på att blogga om resan.

Det var MYCKET tvätt och saker att ta hand om när vi kom hem. Dessutom fint väder så österväggen fick plast för fönstren och jag hann måla några meter vägg innan vädret slog om till lågtryck och ostadigt varannan dag regn och varannan dag sol.....
Sen har jag dansat 2-4 gånger i veckan (jippi !) ;) så konditionen börjar rätta till sig och vågen har vänt nedåt lite.
I fredags började dotterns sommarlov och nästa vecka ska hon vara på ridläger måndag-torsdag.
I måndags var det en flicka som ramlade av i galopp och antagligen bröt armen. Maken filmade hela galoppet med sin mobil så jag fick se det när de kom hem. Har nog aldrig hört en 7-åring skrika så hjärtskärande förut ...*usch*

Det finns vissa tankar på att kanske publicera en bild för varje dag i USA och skriva lite kommentarer om vad i gjorde ?
Det kan ju bli mitt sommarprojekt med bloggen kanske ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0