Min danshelg #2

  • Syfte: Teknikkurs i foxtrot i Stockholm
  • Mål: Så många timmar dans som möjligt och att lära mig mer om föring
  • Bil: C1 från Rent a Wreck (igen)
  • Övernattning: Bredängs vandrarhem (trevligt ställe fullt med polska byggjobbare) och trång C1
  • Dansställen: Yesterday i Valletuna (varmt som i en bastu), Ebba dansklubb i Skärholmen/Bredäng och Folkets hus i Kristinehamn
  • Behållning: Alla tips och trix hur man dansar foxtrot, jättenyttigt när jag vill föra
  • Helgens överrraskning: Att Odd gick kursen som elev
  • Negativt: Sömnbrist (stannade och sov båda vägarna), ischias, maten på kursen och servicen på Tantarella (sylta i Bredängs centrum)
  • Positivt: Alla goa människor jag mött och alla danser jag fått

ps. jag har skickat 2 blogginlägg med MMS som inte funkade så det är väl bara att skicka dem igen ! *morr* ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0