Flopp

Klubbtävlingsträningen igår blev en flopp !
Jag tänkte att jag skulle vara lite snäll och hämta min danspartner så vi kunde prata i bilen till träningen och hem. En hel del finns att prata igenom och planera.
Så vad händer ??
Jo, precis när jag hittat en parkeringsplats ett kvarter från dansklubben och barnen hoppat ur bilen kräks dottern på trottoaren :(
Hon hade ju svalt halva simbassängen när hon övade crawl men jag kunde ju inte VETA att hon var frisk så det var bara att packa in allt och alla i bilen och köra hem danspartnern. Det var ju mig han skulle träna med.
Bäddade mysigt åt henne i badrummet nere (standardförfarande i vårt hem vid magsjuka) och satte på en hästfilm åt henne att se på laptopen.
MEN det är ju typiskt för hon har fått i sig både flera isglassar, smörgåsrån och digestivkex sen dess så det var nog bara överdos av badvatten...
Nu kanske hon lär sig att hålla munnen stängd under vattnet ?
Så veckans enda danstillfälle blev inget och nästa dans blir väl Skövde nästa fredag....
Känner mig lite förkyld så till gymmet går jag nog inte i helgen iallafall.

Idag är det vår bröllopsdag. 10 år har vi varit gifta. Tiden går fort....
Han kommer hem sent och jag ska köpa färska räkor som vi kan äta då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0