Julstämning

Finns nog inget som kan skapa sån julstäming som julmusik.
Iår står Spotify för det med över 15 timmar högkvalitativ julmusik...
Jag julpyntar huset lite extra i år eftersom vi firar här med svärföräldrarna. Har köpt lite nya stjärnor och pynt.
Det är så kul att affärerna rear ut julsaker redan flera veckor innan jul !?

Mitt pekfinger är konstigt nog helt. Trodde jag skulle kräkas av smärta efter incidenten igår. Jag och mannen skulle galet nog samarbeta med att sätta ost på en musfälla. Jag orkade inte spänna fjädern så han gjorde det och slant när mitt pekfinger var PRECIS på fel ställe. *AJ*
Jag har roat rätt många med händelsen och fått diverse kommentarer. Det bjuder jag på :)

Dottern har haft discokalas, nå, det var väl jag och mannen som fixade det. Hon hade önskat sig monster/Halloweentema så mannen var döden med sin stora svarta vadmalsmantel med huva, sonen var dödens lilla medhjälpare med grå fleecemantel med luva och dottern och jag var galna vampyrer som påminde till utseendet mest om Bellatrix Lestrange :)
De flesta av dotterns klasskompisar hade klätt ut sig och det var verkligen huset fullt med 22 barn samtidigt. Det märks att de börjar närma sig tonåren för det är inte lätt att aktivera dem så att alla är nöjda samtidigt :-S

Tänk att det är 10 år sen som vi hade ett litet knyte att lära känna och stapplande komma in i föräldrarollen.
Tiden går så fort...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0