Hon är så lillvuxen...

Vår dotter (10 år) ska med fritidsklubben till stan och köpa julklappar. Vilket i praktiken betyder att hon ska gå med 2 tjejkompisar i affärer (antagligen Nordstan).
Det är ett helt gäng barn som åker med en vuxen så han kan ju knappast hålla reda på dem alla. Så det är i praktiken första gången hon inte är på armlängds avstånd från en vuxen på stan.
Hon ville gärna ha med pappas kreditkort men det är tur att sånt bara funkar i USA :)
Hon är ju resvan så hon är inte det minsta ängslig men jag är lite orolig så ingen skrämmer eller hotar dem.
Jag har pratat med henne om att de ska vara försiktiga och ha det kul.
Men ändå är det med en liten klump i halsen jag ber henne ringa mig om hon vill fråga mig något. Hon har en 2 veckor gammal telefon så bara det är ju en risk.
Nåväl bättre att den är driftsäker så jag vet att batteriet håller hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0