Heathrow

Nu har vi precis ätit middag på Wetherspoon (terminal 4) på Heathrow. Fish and chips är alltid gott specieltt med en Mojito till :)
Snart är det dax att gå lite i affärer.
Min förkylning/hosta/bihåleinflammation uppförde sig inte på flyget hit. Så fort vi började inflygningen kändes det som om ansiktet exploderade så tårarna bara sprutade. Efter ett tag (och flera doser receptbelagd nässpray) kunde jag iallafall andas någorlunda normalt igen och prata obehindrat. Så smärtpåverkad har jag nog inte varit sen senaste förlossningen....
Drygt 14 timmar till nästa landning och det ser jag inte fram emot...
Annars gick packning och ivägåkningen bra, vi har ju en viss rutin på det vid det här laget. Sonen var med till flygplatsen och jag fällde bara ett par tårar.
Såg en äldre affärsman på planet som hade rosa skjorta och vinröd slips !? och mörkgråa kostymbyxor. Det var verkligen inte vackert. Funderade ett tag på om han kanske hade råkat tvätta sin vita skjorta med ett rött plagg...
Singapore nästa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0