SATSdans

WOW !
Det var en upplevelse....
Som att bli inkastad i en musikvideo, live, med publik (speglar och stoora fönster ut till gymmet) och utan att öva rörelserna långsamt utan i realtid, i grupp och både arm och benrörelser och hopp (!?).
Elefantdans kändes det tidvis som.
Men när det kom till Jivesteg, då glittrade jag till och var en av de bästa i gruppen och kunde se mitt eget breda leende i spegeln...
Ledaren dansade som värsta proffset med perfekta rörelser in i minsta detalj och med perfekt spretande fingrar...

Men jag var svettig och nöjd efter 45 minuter och det är samma koreografi hela hösten så jag lär mig väl ?
På måndag tänker jag testa SATSyoga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0