SATSdans andra gången

2 veckor sen jag provade SATSdans första gången. Ikväll var det lättare att följa med i rörelserna förutom i slutet då jag bara prickade var tredje rörelse i en kombination. Men det känns som elefantdans med publik.
Jag blev inte lika svettig/trött som förra gången så jag körde lite crosstrainer, trappmaskin och gick på bandet en stund. 1 ½ timme går fort så det blev att skynda iväg och hämta ut barnen som inte alls ville åka hem...
Dottern ville att jag skulle träna imorgon, men lekrummet är inte öppet på fredag eftermiddag.
Kanske blir en stund på lördag eftersom det inte verkar bli någon dans i Båberg på kvällen. Jag har ingen att samåka och inte så många jag känner ska dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0