Musik på youtube

Jag har blivit alldeles beroende av att lyssna på youtube sen vår laptop blev sjuk. Maken har hållit på och gett den första hjälpen och igår trodde vi den var hel men den var död igen. Han har börjat titta på datorannonser så det blir nog en ny så småningom. Vi måste ha en frisk dator med oss på resan i September....
Det jag skulle komma till är att jag använder en lien mini-laptop med sprängd högtalare och inget funkade batteri (funkar med laddaren i) och därför har jag ett par stoora mjuka hörlurar på mig för att lyssna till musik på youtube medan barnen ser på tecknat eller maken ser på motorsport. Som bomull för själen är det att lyssna på sin favoritmusik och surfa :)

Just nu skrattar jag gott åt familjen Dafgårds nya TV-reklam. Kamasutra. Den är klockren !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0