Farväl !

Idag har jag sagt farväl till en av mina 2 bästa danskompisar/kavaljerer (de är vänner sen gymnasiet)
*snyft*
Han emigrerar till Australien och ska på väg dit i nästa vecka hälsa på sin nya flickvän i L.A.
Vi har varit bekanta i ungefär 2 år och dansat 2-3 gånger i veckan sen i September ifjol. Fast den senaste månaden har han nästan inte dansat alls pga allt som skulle fixas med inför flytten. Hoppas han kommer trivas i sitt nya hemland och att vi kan åka och hälsa på honom någon gång ?

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Emigrera till Australien och ha ny flickvän i L.A; vad jobbigt en del verkar göra det för sig!

2008-06-02 @ 13:47:40
URL: http://annaamattsson.blogg.se/
Postat av: ingela

Jo, men om han inte skulle emigrerat så hade han nog aldrig blivit ihop med henne tror jag. Det där med att allt händer samtidigt för vissa. Jag hoppas att han satsar på flickvännen, för Australien finns ju alltid kvar...

2008-06-02 @ 19:17:34
URL: http://ingelasmobil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0