Mera snö !?

image71image72
Vi har hur mycket snö som helst. Det är svårt att komma fram för vägen är inte plogad. Till imorgon har väderleksprognosen lovat 5-10 cm snö till. Spännande och barnen är överlyckliga !
Tur att vi inte åkte till farmor och farfar på cypern. Hon mmsade en bild från stranden idag och jag kontrade med ett snöbild :)
I påskhelgen har vi varit väldigt opåskiga. En hel del ägg, men det äter vi alltid och för mycket godis.
Fredag var vi ju på krogen. Mobilen var kvar på Rockbaren så den fick jag hämta dagen efter. Inget påskpynt och pizza till middag på påskafton. Sen var jag och dottern på McBeth på Operan. Bra föreställning men lite jobbigt att vara trött och bakis.
Påskdagen var jag och kompisarna på dans och jag kom hem strax före 03.00, glad och trött.
Idag annandagen har Maken och sonen varit i Jönköping på Motormässan Elmia och jag och dottern har haft bio-marathon med först De glömda själarnas ö och sen Spiderwick. De handlade båda lite om magi o.s.v. så de var båda bra !
På väg hem möttes vi av vintern igen trots att vi inte har mer än 1.5 mil till centrala Göteborg så har vi ung. 15 cm kramsnö !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0