Mer stickat

Jag tyckte det var så kul att sticka den blåa tröjan och dottern gillade den verkligen så hon ska få en likadan. Har bara sista halvan av andra ärmen kvar. Till hennes tröja var jag smart nog att sticka in garnändarna istället för att fästa dem efteråt.
Har fäst hundratals garntrådar på min tröja men den är nu klar, dock inte använd än.
Kul sätt att göra av med udda nystan och jag funderar på att lägga upp maskor till ännu en till tröja. Det går så oerhört fort att sticka med dubbelt garn på stickor 10 :)
Kanske en i blandade färger ?
Ärmarna på dotterns tröja stickar jag med strumpstickor, de är inte så lätt att sticka med så grova strumpstickor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0