Idag

Idag är min sista arbetsdag på min nuvarande arbetsplats. De har "inte råd" att förlänga anställningen...

Jag ska få tårta på avtackningsfikat i eftermiddag. Alltid något.

Nåväl, ska bli spännande att hitta på något annat ett tag. Skojade med AF-handläggaren om att jag vill köra budbil. Kanske inte, men det skulle vara kul att ha ett mer flexibelt arbete.

Ikväll är det bugg-kurs igen och jag planerar att köra stenhårt. Vikten är nere på 65.3  :)

Mannen och kompisen ska åka till kusinen och festa hela helgen.
Det är dans i Borås på lördag och jag har ingen barnvakt ! Suck och stön....
ALLA ska i princip dit och jag är sååå danssugen. Har inte gett upp hoppet än, men jag har inte så många potentiella barnvakter kvar att fråga. Det är lite trixigt för jag inte kommer hem förrän 2.30 så barnvakten måste nästan sova över om den inte är väldigt kvällspigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0