Trött...

Dansade i Alingsås igår till Date och det blev lite kallt framåt kvällen (10 grader) när det dessutom regnade. Knotten var elak. Det var stort tjejöverskott så det gällde att hålla sig framme och "jaga" danspartner för att inte få stå att frysa....
Min kondition är verkligen förbättrad. kände först till sista extranumret att det blev lite svårt att hänga med, fast det var säkert för att jag försökte sjunga och bugga samtidigt. Försök att prata och springa samtidigt så märker ni hur svårt det är...
Dansade med 3 okända killar och det var intressant. De var alla bra dansare fastän en var lite ringrostig och en nervös.
Några favoriter fanns det där (alldeles för få !) hoppas att fler favoriter kommer till dansen på onsdag trots att det är fotboll. Det blir iallafall 2 favoriter där så en av dem föreslog igår att jag kunde dansa varannan dans....

Tack vare M har jag hittat nya band på youtube. Primal Feal, wow, vilka ballader och vilken röst. *ryser av välbehag*
Hittade även Epica, kul när youtube föreslår liknande musik. En perfekt kombination mellan mina 2 favoritmusikstilar opera och hårdrock. VILL HA I MOBILEN ! snälla ? ;)

Dottern är på ridläger denna veckan och eftersom maken är iväg med jobbet, övernattning igen, (Ja, älskling, tvättmaskinen går...) så får jag lämna henne 8 varje morgon, gäsp...
Det slutar 16 men hon har sen kväll med grillning vid stallet till 20 på kvällen på onsdag så då måste maken hämta henne för då har jag och M redan åkt till dansen.

Håller på att packa för barnen ska åka till farmor och farfar på fredag. Kommer sakna dem mycket, men hoppas att vi får mer gjort hemma och på huset och så ska vi gå på lyxrestaurang bara vi två. Vi har några konserter inbokade bl.a Lars Demian och Bruce Springsteen och jag ska på en dansfestival. Kanske hinner med en sväng på bio också ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0