Spam ?

Nu har det hänt igen 2 gånger !
Samma minut och 5 minuter efter jag har publicerat inlägg kommer det någon vilt främmande person och kommenterar mina inlägg antagligen utan att ens ha läst dem...
Räknas det som spam när personer kommenterar bara för att få besökare eller att tipsa mig om någon värdelös tävling ?
Jag skriver bara för min egen skull och för att jag själv gillar att läsa bloggar som skrivs av folk jag känner. Inte för att bli rik, känd och berömd !
Då skulle jag skriva betydligt mer personligt, utmanande och utlämnande, fast det skulle nog vara min mans stora fasa...

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Jag tycker det är att jämföra med spam! Värst är det när någon skriver om allvarliga saker, sjukdom, personliga problem, död och elände och får kommentarer "hoppas du får en bra dag, kika in på min blogg där jag har en rolig tävling!" Bläh! Jag har blockat flera av dem som gjort det till en vana.

2008-06-22 @ 14:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0