Körkortet och böcker.

Nu har körkortet kommit !
Tappade bort det på långfredagen och har inte kommit mig för att skicka in blanketten till Vägverket förrän i förra veckan....
Så nu kör jag lagligt igen och kan betala med kort i ALLA affärer :)
Dagen har jag tillbringat med att städa, tvätta och laga mat medan jag lyssnat på boken: Hon som tittade in av Karin Wahlberg. En mycket bra kriminalroman. Inte lika bra som Stieg Larssons trilogi (härliga Lisbeth Salander !), men den får duga tills jag har fått in Harry Potter och dödsrelikerna i mobiltelefonen. Jag läste den på engelska förra sommaren och nu läser dottern den på svenska. Hon är ungefär halvvägs och det är tur att barnen åker till farmor och farfar på fredag för jag vill inte försäga mig att jag ska lyssna på den. Hon ska få lyssna på den först när hon läst ut boken tänkte vi. Sen ska jag nog ta fram Bilbo. Den är väl den mest lättlästa av Tolkiens böcker ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0