Är jag en hängiven dansare ?

  • Dricker aldrig alkohol dagen innan dans.
  • Kläderna ska funka att dansa och svettas i, inte bara vara snygga att titta på.
  • Klipper mina fingernaglar korta, vill inte rivas, förr hade jag riktigt långa naglar.
  • Tar med till dans: öronproppar (det är ju live-band), vattenflaska, handduk (namnad), svettband till handlederna (har handleden mot kavaljerens svettiga nacke i foxtrot), ombyteskläder och "riktiga" dansskor i tygpåse.
  • Sätter upp håret i tofsar/flätor bakom öronen och luggen med hårspännen. Har upptäckt att håret blir minst blött av svett då. Fast jag skulle ändå behöva ta med mig hårtork.
  • Använder alltid kontaktlinser. Glasögonen har flugit av när jag snurrat på buggkurs.
Kommer nog på fler punkter imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0