En jobbig dag...

Huset är tomt och tyst.

Mannen är på jobbet för att avsluta det sista innan semestern. Han kommer nog inte hem förrän sent ikväll.

Jag håller på att sy det sista på ett lapptäcke till en släktings nya bebis och borde egentligen börja packa lite, men har en jobbig dag. Börjar gråta så fort jag tänker på barnen. Inget känns kul och inget har jag lust med. Har ingen aptit och är inte ens godissugen !
Allt känns motigt och tungt.
Vill bara åka ut till Landvetter direkt och flyga upp till dem !!

Imorgon kväll/natt (om bilen är klar på verkstaden) åker vi norrut och är förhoppningsvis framme till tisdag kväll. Åh, jag längtar ihjäl mig....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0