Dagens klädsel

dsc000471.jp
Dagens klädsel. Rosa tröja, brun munkjacka, jeanskjol och randiga strumpbyxor. Har försökt ett antal gånger att ta kort på hela mig, men misslyckades varje gång. Jobbet är full med folk så jag kan inte ta bild mot spegeln...

Mannen har slutat ovanligt tidigt från jobbet för att besikta bilen (det blev ombesiktning) så han kommer snart och hämtar mig. Vi ska köpa färska räkor och ha det mysigt ikväll :)

Vår bil är lynnig.
Igår morse när jag hade välbehövlig sovmorgon ringde mannen och berättade att han fått punktering halvvägs till jobbet. &%#&¤¤@£ !
När jag väl somnat om så vaknade jag av en stor smäll och att sängen hoppade. Iallafall kändes det så när de sprängde berg 100 meter från vårt hus för de ska bygga ett stort villa-område där. &%#&¤¤@£ igen !
Somnade om och sen ringde ett viktigt samtal till mannen. Jag var inte lite mosig när jag väl kravlat mig ur sängen. Coca-cola piggade upp mig så jag kunde fixa lite hemma och sen laga middag till familjen så dottern och mannen kunde åka till ridningen i tid.

Jag är så sugen att åka till Emmaus och leta vårkläder, men känner mig fortfarande svullen (magen putar) så det får bli på fredag eller i nästa vecka.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0