Bhonus i Borås igår

Igår blev det dans för hela slanten !!
Jag, M och M (2 danskillkompisar) trotsade snöovädret och åkte till Borås och hade en underbar danskväll trots förkylningen. Bhonus är som alltid proffs, spelar bra låtar och tjatar inte så mycket mellan låtarna som vissa band gör.
Träffade både gamla och nya dansbekanta och fick inte en enda dålig dans.
Eller jo, lärde M att dansa foxtrot så de första 2 danserna med honom var sådär. Men han lärde sig snabbt så sen var det bara att följa. Fick bl. a 4 riktigt underbara foxar med J, en kille från Dansmaffian. Jag säger bara: WOW !! Den killen kan föra. Trots att det var trångt på dansgolvet så flöt det på runt utan några problem. Problemet var att bugga efter en sån dans, svårare än man kan tro....
Kom hem 2.30, trött, hungrig och dansnöjd. Hostan är mycket värre idag, men det var det värt. Längtar till kursstarterna så jag håller på att gå sönder. Dans 3 gånger i veckan är en livsnödvändighet :)

Annars har jag tillbringat helgen med att se Sex in the City på DVD igen, har kommit halvvägs in på säsong 2. Mr Big är sååå sexig. Undrar vad jag ska ha på mig till premiären på Sex in the City-filmen som har premiär i juni ?
Tills dess kanske jag har gått ner ytterligare några kilo. Riktigt högklackade skor är iallafall säkert att jag ska ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0