Ny chans för dansskolan

Ikväll är det lektion 2 på dansskolan och jag hoppas verkligen att det blir fler män än förra gången. Annars kommer jag hoppa av och begära kompensation.

Det verkar som om det blir många som åker på dansen i Borås på lördag. Längtar !

I April ska jag och en kompis på en helgkurs i foxtrot i Huskvarna, undrar hur mör man är efter 2 hela dagars dans ?

Sitter och lyssnar på Bo Kaspers orkester och funderar på om det är bäst att dansa bugg eller foxtrot till deras låtar. Låten "Den enda som ser" tror jag är en lysande foxtrotlåt. Måste skärpa mig så jag inte tar foxtrot-steg när jag lyssnar på väg till bussen. Jag blir glad av Bo Kaspers musik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0