Förbannade kropp....

Jag har legat i influensa i en hel veckan och i onsdags försvann febern och jag mådde lite bättre. Torsdag kväll var första gången jag tog mina stapplande steg utanför dörren och åkte på buggkursen. Kroppen var svag och jag vågade bara dansa 3 danser på 1.5 timme. Yr som bara den i snurrarna och kallsvettig av ansträngningen.
Barnen har varit sjuka i samma influensa sen måndag så allt har varit upp och ner hemma. Fredag var en riktigt bra dag som jag orkade sitta och sticka i soffan och mysa med familjen framför TVn.
Lördag kväll hade vi (jag och danskillkompisarna) planerat att åka till Båberg och dansa till Sannex och jag kände mig relativt fräsch så vi åkte dit. Dansade på lite darriga ben ,men det gick rätt bra. Som vanligt kör de luftkonditioneringen på max så efter en stunds dansade fick jag ont i halsen. Tog på mig kofta så fort jag inte dansade och knaprade bafucin.
Väl hemma (2.30) var jag jättetrött och Jörgen var så gullig och hade skalat räkor och erbjöd vin. Ville inte ha något vin så jag tog en räkmacka och sen rätt i säng. Som jag misstänkte hade jag feber igen (38.3) och så ont i halsen att jag inte kunde svälja. Misstänkte halsfluss. Idag har jag inte lika ont i halsen, men ingen aptit. Åt lite laktosfri yoghurt och cornflakes till middag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0