Dagens klädsel

dsc00106.jpg
Dagens klädsel.
Mina nya Levi´s jeans (lite för stora), långärmad tröja från Mexx (second handfynd) och mina nyaste svarta skor från Din Sko.
Flickvänsutseendet som Eva kallar den :)
Sorterade in kläder och organiserade om i vår stora garderob i sovrummet igår. Tyvärr vill mannen också ha plats med sina kläder där så jag får vara duktig på att vika och packa in allt mitt som ska få plats. Men jag har lyckats få honom att sortera ut lite av de äldre skjortorna så nu har han bara strax över 30 långärmade....
Det jag är mest glad över är att det är elfa-inredning med hyllor, rader med "klacksko-hyllor" och spegeldörrar i garderoben. När jag gått ner några kilo till ska det bli nästa utsortering !
Insåg igår att jag sorterar kläderna efter kriterierna dans, fint och hemmakläder.
De mesta av hemmakläderna fick jag plats med i en garderob ute i hallen efter att jag förpassat ner mannens nostalgisamling av gamla t-shirts till en låda i förrådet på övervåningen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0