Borås och Blender/Sannex igår...


Bild från stommens-loge.se
Det blev en riktigt bra kväll för mig i Borås igår :)
Dansade med flera nya stjärnor och fick bara en nobb. Tyvärr var min bugg inget vidare igår för det var för halt med mina dansskor. Kändes mer som jag vobblade istället för snurrade. Nästa gång ska jag komma ihåg och "klistervalla" skorna.
Det var trångt men inte lika illa som när det var Jannez/Perikeles tror jag. Två missöden inträffade, blev puttad bakåt så jag tappade fotfästet men som tur var det i en karusell så min kompis "lyfte" mig på fötter igen. Jag blev också nästan fälld av en killes fot, for framåt mot trappan men fick i sista sekund tillbaka balansen, puh...

Aldrig förr har en danskväll tagit slut så fort och innan jag visste ordet av det var vi på väg hem. Vi var jättehungriga så vi stannade på ett nattöppet gatukök på vägen hem. Mums !

Kom inte i säng förrän 4. Inatt var jag väldigt sugen på att klippa av mitt långa hår. Kunde vrida svetten ur håret och det tog en evighet för det att torka efter jag tvättat det. Kanske skulle ta med hårtork på danserna och torka håret under kvällen ?
Nästa dans som är i eftermiddag ska jag sätta upp håret i en platt håruppsättning så det inte är i vägen. Egentligen är det minst svettigt att ha tofs mitt bak, men då får killen ett rapp över ansiktet varje gång jag snurrar och det är inte så uppskattat :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0