Blender


Är jätteförkyld och sitter här och går igenom lite mappar med digitalfotografier. Hittade detta från Örnsköldsviks dansmarathon i September -08.
Bandet är Blender, ett av Sveriges populäraste band (bland dansare). Som ni ser är det mestadels unga dansare i bild !
Kameran bilden är tagen med är numera död :(
Tog med den (utan att prova den hemma först) till Dalarna i helgen och bilderna blev bara svarta och några ljusa ränder på bilderna *snyft*
Den började krångla lite ibland i somras så  var mannen snabb att köpa en ny (tack och lov) och den har sen dess fått följa med mig på danserna ibland.
Det var såå synd, för till den kameran har vi fjärrkontroll så man kan ta "actionfoton" utan att vara i närheten av kameran :(
Jag har ju inte tagit så mycket kort med den på danserna för oftast har jag såå kul och dansar hela kvällen att först på vägen hem kommer jag på att jag glömt det ;)
Har kollat på nätet och det verkar vara ett sensorfel. Bara att köpa en ny sägs det.
Men jag vill ju inte ta med den nya kameran på dans. Fast om jag av någon anledning inte kan dansa mer än ett par danser så kommer den nog med mig ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0