Visbypesten

Drabbade även mig...
Som vanligt. Blir alltid jätteförkyld av att bo i medeltidstält och vistas utomhus. Sista året -98 låg jag sjuk i en lägenhet hela veckan med feber och bihåleinflammation. Det var den sunkigaste medeltidsveckan jag upplevt.
Har bara lite rethosta kvar, men ikväll ska jag dansa igen !
Det har varit rena tortyren att veta att det varit dans både på Polketten och vid Storans parkering hela veckan och jag har inte kunnat dansa...
Har fått en släng av blåskatarr, hoppas det går över av sig själv (brukar göra det) är lite nervös inför kvällens dans, det finns bara 2 toaletter i Alingsåsparken och det kan ju lätt bli lite väl bråttom dit i värsta fall.

Kommentarer
Postat av: Bim H-D

Drick mycket tranbärsjuice!!! ska va bra om man lätt eller ofta får känning av blåskatarr!!!

Må så grankott... och krya på dig!

2008-08-17 @ 12:25:32
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm
Postat av: Ingrid_in_sweden

Urghh...... jaja det går över! Vad bidde det för shopping då?

Och hur går det med Life and the Universe?!? Everything?

2008-08-18 @ 11:44:12
URL: http://grelber.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0