Medeltidsveckan i Visby igen.

Nu har jag packat klart.
Hur fick jag ner 22 kilo i EN enda bag ?
Har aldrig packat så lite förut till ett medeltidsevenemang. Brukar ha med mig säng och kudde och sånt :)
Hoppas inte de är kinkiga på flygplatsen för det finns INGET onödigt i väskan. Har t.o.m bara med mig små reseförpackningar av schampo och tvål. Några medeltidsklänningar och ETT ombyte moderna kläder.
Ett halvstort träskrin har jag packat, men de vill jag ha med så jag kan stoppa alla småprylar i brevid min sängplats. Skippade tidsenlig ljuskälla och tog med en mini-LED-ficklampa istället om jag måste lysa väg.

Flyget går 06.35 imorgon bitti, urk !
Men det ska bli kul att återvända efter 10 års uppehåll. Kommer jag känna igen någon ? Kommer de känna igen mig ?
Kul att lägerplatsen är i närheten av ringmuren igen så man inte måste köra bil överallt.
Hoppas det inte blir för mycket regn. Det har redan regnat flera dagar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0