Länge sen...

Nu var det ett bra tag sen jag bloggade. Har vid flera tillfällen försökt att mobilblogga, men den tjänsten var visst avstängd tills flytten är klar. Varför kan man inte få mail om den infon istället ??

Förra helgen tillbringade jag i Huskvarna med M och danskurs. vi hade hejdlöst kul. Det blev måånga timmar dans så i veckan har jag varit lite stel.

maken överraskade genom att laga mat i söndags när jag inte var hemma. Pasta Carbonara. Det var det godaste han någonsin lagat ! Det fanns för ovanlighetens skull en stor bit parmesanost i kylen som verkligen var pricken över iet. Den rätten ska jag önska mig flera gånger !


Idag fick jag ett besked som känns som om Arbetsförmedlingen kör över mig fullständigt. De skiter i om jag får ett jobb eller inte. De skiter i att jag inte är berättigad till A-kassa. Trots att jag har fått en massa lugnande besked under året jag var på arbetsplatsen och oroade mig för PRECIS den här situationen. SKIT SKIT SKIT !

Helgen kommer tillbringas med vänner så att jag förhoppningsvis lyckas förtränga ilskan över Arbetsförmedlingens inkompetens...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0