Tänker färga håret...

Jag har köpt hårfärg som man kan tvätta ur på 6-8 tvättar. Med färgerna Intensivröd och svart. Anledningen är att vi ska på konsert, Gamma Ray spelar på Lisebergshallen på tisdag och vi kommer "göra stan" efteråt :)
Senast jag var på hårdrockskonsert var jag nöjd med mina kläder, men mitt hår skrek tråkig 2-barnsmor :)

På lördag är vi ett gäng som ska till Båberg och dansa, så på fredag ska färgningen ske !!
Jag kommer nog synas bra...

Undrar bara vad chefen tror när jag första dagen (har iof haft praktik där i 6 månader) på "riktig" lön ser ut som en häxa i håret !?
Tror nog att det blir håruppsättning och scarf eller något annat för att mildra chocken för honom. Det kommer före och efterbilder på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0