Sex and the city

Flera av bloggarna jag läser har skrivit om Sex and the city senaste dagarna. Jag har sett serien flera gånger,image13 fick the shoebox av min man i julklapp ifjol.
Älskar verkligen serien, deras humor och kläderna. Problemet är att de är så satans anorektiska (och att man inte kan se den när barnen är i närheten). När jag låter mig inspireras och klä mig fint så ser jag ju ut som Bridget Jones istället för Carrie Bradshaw :(
Nåja jag håller på  att gå ner i vikt (-7 kg hittills), men jag kommer inte ner till deras viktklassen igen och måste acceptera att när man är över 30 och har fött och ammat 2 barn så har man både höfter och bröst.
Varför njöt jag inte av min platta mage och små bröst medan jag hade det ?
När jag träffade min man vägde jag 48 kilo och hade AA-kupa. Men jag hade komplex över mina breda höfter så jag hade inte mycket kroppsnära kläder för det. Nu när jag är nere på 67 kilo och storlek 42-44 så ser jag gigantisk ut i allt som inte är kroppsnära. Eva tipsar om hur man gör för att se vilken kjollängd man bäst passar i.
Har inte gjort det själv än, skulle nog behöva hjälp med det. Mannen vill se så mycket ben som möjligt så han är inte en tillförlitlig domare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0