klänning från HM köpt igår

dsc00017.jpg 
Nedsatt från 349 kr till 49  kr !
Inte världens bästa bild, hann inte riktigt fixa till innan vi öppnade.
Ull och akryl, så den kommer nog att noppa sig, men den är skön och gör att mitt hår ser mindre orange ut :)

I dimmorna i morse (utan glasögon och i mörkret grävde jag i garderoben efter bruna nylonstrumpor. Fick gå ut i hallen fram och tillbaka några gånger tills jag hittade de bruna och satte på dem. När jag gick till bussen tittade jag på mina ben och inser chockad att jag har mörklila strumbyxor !
Men det gjorde inget dels för att det faktiskt blev snyggare och dels för att linnet jag har under klänningen också är mörklila....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0