Kändisspaningar i jul

Kom på att jag måste berätta att jag såg Ebba von Sydow och hennes mamma på Kungsgatan igår !
Ni vet, man ser någon man känner igen och så går hjärnan på högvarv innan man kopplar vem det är. Hennes outfit var casual chic och mamman hade lång päls om jag minns rätt.

Igår i Kompassen såg jag också tjejen som spelar Roxana i Andra avenyn,  Fortesa Hoti.

I fredags såg vi Lasse Kronér på Liseberg och i helgen såg vi Ingvar Oldsberg på Hemköp. Blev så full i skratt för jag gick fram till kvällstidningarna och skulle kolla en sak, Oldsberg var på stor bild på första sidan och så stod han mitt framför mig i kön...
Svärmor tycker det är så spännande att man träffar på kändisar hela tiden i Göteborg, själv försöker jag att undvika att hälsa som är min första reaktion när jag känner igen någon *pinsamt*

Vilket påminner mig om att det var länge sen jag såg Ravelli. Har varit nära att krocka med honom flera gånger i villakvarteret. Han tänker väl: Åh nej, där kommer den där tokan i den stora röda bilen igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0