Inga bilder, tyvärr

Det blev inga bilder på min klädsel igår för det blev så stressigt när jag skulle iväg till julfesten på kvällen.
Vi tillbringade dagen på dotterns stall där det var Caprilli-tävling/maskeradridning, tipspromenad och lottförsäljning. Tävlingen gick åt skogen för hon kunde inte koncentrera sig, men hon vann maskeradtävlingen (tack vare sin mamma :) ) och sonen vann första pris i lotteriet, en alladinask...
Idag har jag varit på dansklubben och dansat i ett par jeans från Lindex i storlek 42 !!
Inte illa va för någon som hade storlek 48 i våras :)
Det är en kombination av att äta annorlunda (lite kolhydrater) och de senaste 3 månaderna har jag dansat 2-3 ggr i veckan. Hopppas inte att julen förstör för mycket. Ska verkligen shoppa kläder på mellandagsrean i år !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0