För sorgligt...

Första nyårsaftonen hemma sen dottern föddes för 8 år sen. Nu ligger jag här och hostar, tur att vi nyligen flyttat in en TV i sovrummet och att svärföräldrarna är här och tar hand om barnen.
Men jag är bitter över att inte kunna utnyttja barnvaktsmöjligheterna till att vara på fest med mannen och vännerna. Till nyårsmiddag åt jag mannagrynsgröt.
Jag har på mig en grå uttvättad tröja och gråa träningsbyxor. Håret är otvättat. Jag kan inte ens hitta något roligt att läsa på internet. Alla är på fest o.s.v så inget nytt skrivs på de bloggar och forum jag läser dagligen.
Borde stänga av datorn innan jag köper något på internet som jag egentligen inte behöver.... Bilden är från förra sommaren.
image27

Kommentarer
Postat av: Evis

Fantastiskt vacker bild. Nyårsfirande med treåring är inte så värst spännande ens om man är bortbjuden. Anna och jag tittade i stilböcker, kollade modevisningar på nätet och stickade. När Maja lät oss.

2008-01-01 @ 00:26:09
URL: http://omstil.blogg.se
Postat av: Bim H-D

Gott Nytt År på dig vännen...
Undrar jag när vi firade nyår hemifrån senast, hm... Inte när barnen va små i allafall och kanske en gång för något år sedan... tror dock INTE att maken hade gått på fest utan mig även om jag försökt tvinga honom, hihihi... Det får jag nog ge honom kredit för, även om han inte skämmer bort mig med massor av saker... finns där för mig gör han alltid!
Må så gott... värmländskan... kramis och sköt om dig och bli kurant igen...

2008-01-01 @ 12:12:27
URL: http://www.sjoebacka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0