Hostar och elände...

Hostar gör jag fortfarande. Det var inte svininfluensa jag hade, fick provsvaret i veckan. Förkylningen har gått upp i bihålorna och jag har ont i huvudet. Hostar fortfarande hela tiden.
På tisdag är det 2 veckor sen jag blev sjuk. Jag har inte dansat sen Öviksmaran :(

Det har bara varit elände på vad som hänt på sistone:
Mannens farbror har hastigt dött i cancer så om 2 veckor åker han till norrland på begravning.

Dotterns "pojkvän" ramlade med huvudet före ned från ett träd häromdagen.
Han bröt höger arm, stukade vänster arm, pajjade en tumme, bröt troligtvis näsbenet och slog ut flera tänder. Dock inte framtänderna fick jag reda på idag.


Men på söndag fyller mannen år så imorgon ska jag köpa en present. Och så lagar jag något gott till middag. Undrar om han vill ha tårta ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0