Alonso vann...

Klockan är 1.55 och vi är tillbaka på hotellet efter en rätt utmattande dag. Blogger verkar ha ätit upp alla mina mms :(
Vi får se om de kanske ramlar in så småningom.
I eftermiddag blev himlen alldeles mulen, men det har inte regnat än vilket är ovanligt här i Singapore.
Idag har vi shoppat, gått, gått och gått. Samt varit på en jättecool formel 1 tävling. Tyvärr gick det inte så bra för Ferrari, men de kan ju inte vinna hela tiden...



Vann gjorde F. Alonso i Renault.

Idag var det varmt och fuktigt !
Svetten bara rann och det var skönt att vi tog oss tid att byta till torra kläder mellan shoppingen och loppet.
Efter loppet åkte vi till Mustafas shoppingcenter, öppet dygnet runt, ligger i Little India. Det är gigantiskt och där finns ALLT. Till min stora glädje fick jag tag på en Punjabi dress (blå) som jag inte köpte för 3 år sen när vi var här senast. Deras BH-avdelning och sportavdelning gick jag igenom också, men utan att köpa något. Indier verkar gilla att brösten står ut som strutar. Det gör inte jag....
Det var svårt att inte shoppa loss på sportavdelningen när Nike var så billigt. MEN, man fick bara ta med 3 plagg i taget till provhytterna som som var långt borta, tennis-shortsen jag hittade var 1 cm för små i midjan och sportlinnena var antingen för tunna och sladdriga eller med inbyggd sportBH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0