Dansnöjd !

Förbannade blogg.se !
Igår kväll skrev jag ett långt inlägg om dans och klickade på publicera. Fick upp det där vanliga "inlägget är publicerat" så jag stängde av datorn. Sen skulle mannen prova att använda sin PSP till att surfa på internet och upptäckte att inlägget inte var publicerat....

På det igen.
Här kommer delar av det jag skrev:

Igår var jag på den andra danskursen och det var milsvid skillnad mot i torsdags. Det var roligt, lärorikt och svettigt. Jag kunde nästan vrida svetten ur håret efteråt :)
Vi fick lära oss flera nya turer och det har till fortsättningskurs 1 tillkommit flera killar som redan kan dansa så det är kul att bara följa !

Funderar allvarligt på att hoppa av den andra kursen för det var så frustrerande att bara titta på. När det är 3 gånger så många kvinnor som män hjälper det inte mycket med bara några män till. Ska kolla om jag kan få tillbaka lite på avgiften...

Hoppas kunna åka till Borås på lördag på nonstop-dans till Blender och Sannex.

Kommentarer
Postat av: Bim H-D

DET låter MYCKET bättre, JA ;) Ja, inte med datorstrulet - utan buggkursen då vill säga, hihihi...
Må så gott... värmländskan... kramis, och sköt om dig...

2008-02-04 @ 13:38:59
URL: http://www.sjoebacka.se
Postat av: Annaa M

Dåligt när inte kursledningen ser till att det blir någorlunda jämnt. En del arrangörer jobbar ju på det där, nedsatt avgift för killar och sånt för att det ska bli jämnare. Du borde få pengarna tillbaka.

Brr, minns barndomens dansskola där vi alltid var ett gäng som var hänvisade till att dansa med varandra. Det fanns tjejer som aldrig fick chans att öva några damsteg på ett helt år... Lärde mig hata allt vad danslokaler heter under den tiden!

2008-02-06 @ 00:28:32
URL: http://www.annaamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0