Dagens klädsel, inget regn !

dsc00113.jpg
Dagens klädsel. Idag är det strålande solsken och väderleksprognosen lovade uppehåll hela dagen så mina Dockers-pumps fick komma ut idag.
Svarta strumpbyxor, jeanskjol, rosa långärmad tröja och egenstickad cirkelkofta slängde jag på mig i all hast på 3 minuter i morse. Fattar inte varför jag inte kommer ihåg att lägga fram kläder kvällen innan...

Det blir antagligen inget fortsatt arbete efter 1 Mars. Chefen har inte bestämt sig än för om han verkligen har råd då företaget redan går back. Hoppas på sommarvikariat iallafall. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Evis

Trist med jobbet. Det lilla jag ser av koftan verkar i alla fall väldigt fint.

2008-02-07 @ 17:44:20
URL: http://omstil.blogg.se
Postat av: Bim H-D

Hm, det kanske dock löser sig med jobb ändå? Har det inte varit som så att det i sista minuten blivit något ändå? Håll ut, och det brukar trots allt lösa sig - alltid... Hur det nu än blir...
Hm, jag vill också ha en jeanskjol... denna ser inte ut direkt som en "musikanten-kjol" så den får helt klart godkänt ;) Ja, många är så korta att man inte skulle våga röra sig i dem, om man säger så... leggings löser det ju under vintern, dock... ;)
Må så gott... värmländskan... kramis, ngn som börjar slippa det hiskeligt onda i halsen tror jag... verkar som det börjar sprida sig till andra håll - bröstet och snoken...

2008-02-08 @ 11:01:24
URL: http://www.sjoebacka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0