Planerat skoinköp

image70
Denna sko från Reiker hittade jag på Nilsson igår och de var sköna. Tror de skulle passa som danssko i sommar.
Den finns även i rött. Den är i skinn så den anpassar sig lite med tiden och framförallt :andas !
Dansskorna jag använder nu är som joggingskor och de är megavarma. I sommar funkar nog inte det mer än om jag ska dansa en liten stund. Ska åka ner till min lokala skoaffär och prova ut vilken storlek som funkar med nylonstrumpor...
I födelsedansdagspresent fick jag 1000 kronor för shopping och en FMsändare till min mobil så att jag kan "skicka" ljud från min mobil till bilstereon !

Gammeldansen jag var på igår var kul så det kommer jag gå på fler gånger. Det vart inte alls svettigt, vi fick istället lära oss en massa olika gillesdanser med stegkombinationer och inslag av schottis, vals och snoa. Jo, jag fick en go bugg med kompisen också. Det blev värsta uppvisningen för bara vi och 2 par till dansade bugg :)
Imorgon blir det ordentligt svettigt med 1.5 timmes bugg, längtar !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0