Regn !

Lyssnar på det underbara regnet :)

Jag ser på facebook att jag nog är den ende som verkligen älskar regn...

Grannen nedanför bygger byggnadsställning i orange regnrock. Han ser mindre glad ut. Fast det brukar han alltid göra så det är inte regnets fel, haha.

I huset mitt emot ska en ny familj flytta in idag. Spännande !
Grannfrun som flyttat berättade att de har en son i samma ålder som vår son och de andra 2 pojkarna som bor på var sin sida om oss. Så de kommer förhoppningsvis kunna leka tillsammans.

Inget grillväder idag (trots att jag faktiskt grillat i sånt här väder förut) för här vankas kycklingspett Satay och jag misstänker att gasolen är på upphällningen. Det blir bara korv på grillen tills vi fyller på tuben. Skulle ju vara lite snopet att stå där med en uppvärmd oxfilé och slut värme, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0