Väntar på besked...

Jobbintervjun gick väldigt bra tycker jag själv. Trots att det var en gruppintervju med 5 sökanden.
De gjorde så för att se hur vi fungerade i grupp.
De andra var förhoppningvis inte den sortens tjejer som kunden vill ha.
Det intressanta vad att hon jag jobbade för förut har bytt företag och använder sig nu av det företaget !?
Hon rekryterar just nu så jag fick ett telefonsamtal när jag kom hem om att jag skulle ringa henne.
Kände att det var så stressigt innan jag skulle åka iväg på danshelg och jag vill veta vad de säger om det första jobbet först innan jag hör av mig till henne.
Sen har jag blivit kallad till ett rekryteringsmöte på ett bemanningsföretag på fredag. Så jag har kanske 3 jobb på gång !! :)

Danshelgen var underbar. En himla massa dans (+8 timmar x 2 dagar) med en massa underbara människor. Men rätt ensamt att inte dela boende med någon, så det hoppas jag göra på Hudiks dansmara i Oktober...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0