Relativt pigg...

Men hostar ändå lungorna ur mig på nätterna.

Mannen fick Rockband till PS2 i födelsedagspresent i söndags så vi spelar numera instrument i vår totalt (ja iallafall nästan) tondöva/taktlösa familj. Trummorna är jättesvårt men sonen tyckte att jag ägde på bas.
När han och jag spelade så kom jag in på 8:de plats på highscore !! :)

Igår var dottern och jag i skogen och plockade trattkantareller. Hittade några liter varav en liten del blev soppa och resten torkade jag i ugnen.

Har snackat med en tjej om jobb, men hon skulle höra av sig så det vet jag inte om det blir något eller inte...
Är lite bakbunden av att jag inte kan jobba kvällar och nätter som jag egentligen vill pga mannens utlandsjobb.
Lägger ut lite krokar och ser om jag får napp. Inte hört något från Arbetsförmedlingen heller. Över 2 månader sen som jag hade en tid bokad men tanten ringde återbud för att hon skulle byta kontor. De skulle ringa mig. Visst. Sure...

Så jag får roa mig bäst jag kan. Vilket är rätt tråkigt när det inte blivit dansat på lääänge. Till helgen blir det ingen dans heller. Såå sugen på att hålla danskurs. Dansa OCH prata en hel helg. Det kan ju inte bli bättre :)

Har iallafall bokat Hudiksmaran sista helgen i Oktober. Mannen kanske är utomlands och jobbar så då måste jag skaffa barnvakt om det ska bli något dansat. Hoppas att tidsplanen skjuts på framtiden minst 1 gärna 2 dagar !

En bakifrånbild från Öviksmaran på mig och Nanna. Hon är en hejjare på att föra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0