Kors i taket !!

Mms-funktionen att kunna skicka in bilder med mobilen har varit ur funktion på min blogg sen 1 Maj och idag fick jag äntligen in en bild !
Trots alla försök i sommar har det inte funkat. När jag idag testade för att kunna skicka ytterligare en felanmälan så fick jag till min förvåning ett svars-sms !?
Det stod:
"Tyvärr, det angivna nyckelordet är felaktigt. Vänligen kontrollera din stavning noggrant och försök igen."

Jag hade faktiskt skrivit PRECIS så som det står i instruktionerna så därför provade jag att inte bara skriva in nyckelordet innan bloggtexten utan även innan ärendeordet (vilket inte står i instruktionerna och inte har behövts före 1 Maj). Jag blev inte så lite förvånad över att det funkade !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0