KTT

Gårdagens klubbtävlingsträning gick rätt bra trots att min danspartner kände sig lite förkyld.
Vi repeterade alla kurstillfällena lite snabbt och sen var det "tävlingsövning" igen. Vi fick tyvärr (slumpvis) bara dansa ett heat och vissa två och ett par tre gånger.
Nu är det snart allvar.
Kl. 8.30 imorgon bitti kommer danspartnern hit och hämtar mig. Så kommer vi iallafall till tävlingen i tid :)
Mannen får fixa till barnen och komma efter.
Hoppas det ska finnas tid och möjlighet att fotoblogga lite...
Här är iallafall tröjan/tröjorna jag kommer ha imorgon.
En härlig kväll med Let´s Dance blev det också, men deras bugg var fruktansvärd !
Bara Morgan såg någorlunda rätt ut.
Jag skulle också gråta glädjetårar (som Magnus fru) om någon lärde min man bugga....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0