Klubbtävlingsträning, sista gången.

Nyss hemkommen från badhuset och barnens simskola.
Idag var vi inne på upplevelsebadet mellan barnens olika grupper, åkte rutschkana och badade bubbelpool.
Middag på Burger King. Gott med snabbmat ibland...

Snart bär det av till sista träningen innan tävlingen på lördag. Hoppas tekniken klarnar för det är ju 3 veckor sen jag och min danspartner tränade senast !?
Har nästan glömt hur man gjorde känns det som. Inte buggat en hel låt på 3 veckor. Känner mig ringrostig.
Måste vara på klubben senast 9.30 på lördag morgon. Omänskligt !!!
Undrar om man skulle kunna få skjuts av morgonpigge danspartnern ?
Blir väl att åka dit och sminka sig i bilen och klä om efter uppvärmningen. Vi kommer säkerligen vara toknervösa på lördag och starta i baktakt och bli utslagna i första heat. Usch va pinsamt det skulle vara :(
Har inte ens provdansat kläderna jag ska ha. Hmm, kanske det funkar att ta hjälp av mannen ?
Mycket kort kommer det iallafall bli. Mannen filmar med vår kamera och tar kort med danspartnerns kamera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0