Malung

Packar som en tok inför Malungs dansbandsvecka. Avfärden går imorgon på dagen och vi (jag och M) sover över hos A i dalarna så det är nära att hämta husvagnen på söndag sen. Blir väl till att handla mat påväg till Malung också...
Det är lovat regn, regn och regn. Men det gör ingenting för jag har gummistövlar och bor i husvagn !
Men det är synd om dem som tänkt tälta...

*varning för klagomål*
Har letat hos alla som tagit kort under Ölandsveckan (de som hunnit lägga ut dem) efter ett "bra" danskort på mig, men hittar bara bilder på när jag är svettig och dann. Fast å andra sidan blev man svettig och dann direkt man steg in på logen så man får väl kanske inte hänga upp sig på såna detaljer....
Pannband är ett måste som skydd för killarnas skäggstubb när man gnussar. Att jag till Öland hade hur många svarta och diskreta pannband som helst och råkar ha ett randigt när jag blir fotograferad är verkligen mig en gåta ;)
På dans är det för övrigt enda gången jag önskar att jag hade kort hår. Håret blir genomsvettigt och går inte att få torrt på något vis. Ska testa med Margaretaflätor under Malungsveckan och se om det ser bättre ut än "bollar bakom öronen" *hmm*

dansar med Volker, bild tagen av Per i Zlips...

Jobbar på att felsöka mms-funktionen på blogg.se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0